D.U.K.

1. Kokiais atvejais yra siunčiama sąskaita už du mėnesius?

Klientui pavėlavus apmokėti einamojo mėnesio sąskaitą kitą mėnesį dėl įsiskolinimo neišrašoma nauja sąskaita. Klientui skolą apmokėjus, kitą mėnesį bus išrašyta sąskaita už du mėnesius: praėjusį ir einamąjį.
NAUDINGA. Norėdami išvengti dvigubos sąskaitos galite sumokėti įprastą abonentinį mokestį pagal sąskaitos rekvizitus tą mėnesį, kai negavote sąskaitos, ir Jūsų įmoka bus įskaityta.

2. Kodėl yra svarbu sumokėti visą sąskaitoje nurodytą sumą?

Tam, kad nebūtų užblokuotas TV signalas. Sistemoje net ir kelių centų nepriemoka vertinama kaip sąskaitos neapmokėjimas ir TV signalas automatiškai blokuojamas.

3. Kiek laiko užtrunka įmokos įskaitymas VIASAT sistemoje?

Jeigu sąskaitas apmokate pavedimu banke arba naudojatės internetine bankininkyste, Jūsų mokėjimas VIASAT sistemoje yra įskaitomas per 3 darbo dienas.

4. Ką daryti, jei negaunate sąskaitos?

Dėl negautos sąskaitos Klientas neatleidžiamas nuo mokėjimo. Nesvarbu, kokį sąskaitų siuntimo šaltinį esate pasirinkę, savo sąskaitas bet kada galite peržiūrėti prisijungę prie paslaugos „Mano Viasat“ interneto svetainėje mano.viasat.lt.
Jeigu neturite galimybės sąskaitų tikrinti internete, prašome rašyti mums adresu info@viasat.lt arba paskambinti į VIASAT Klientų aptarnavimo centrą telefonu (8~5) 236 3365 tam, kad būtų patikslintas Jūsų adresas, kur pageidaujate gauti popierines sąskaitas.

5. Koks yra mokėjimo už VIASAT periodiškumas?

Mokėjimo periodiškumą (gali būti 1, 3, 6 arba 12 mėnesių) pasirenkate patys prieš pasirašydami VIASAT sutartį. Jei norite pakeisti periodiškumą, rašykite mums adresu info@viasat.lt.

6. Ar galima pristabdyti VIASAT kortelės nuomos ir abonentinę sutartį?

Klientas turi teisę per kalendorinius metus vieną kartą sustabdyti Priėmimo teises laikotarpiui iki 90 dienų, apie savo ketinimą pranešdamas raštu „Viasat“ ne vėliau kaip 15 dienų iki sustabdymo. Laikas, kuriam paslaugos teikimas sustabdomas, į Minimalaus laikotarpio laiką neįskaičiuojamas. Minimalus laikotarpis atitinkamai pratęsiamas.

7. Kaip pratęsti sutartį su VIASAT?

Pasibaigus sutarties Minimaliam laikotarpiui, pasiūlysime palankias sąlygas toliau mėgautis VIASAT televizija.

Pratęsti sutartį galite paskambinę VIASAT pardavimo skyriui telefonu 1609 arba internetu www.viasat.lt. 

8. Kaip nutraukti sutartį su VIASAT?

Nusprendęs nutraukti sutartį su VIASAT, Klientas turi parašyti laisvos formos prašymą, būtinai pasirašyti ir atsiųsti paštu adresu: VIASAT, P.D. 145, Gedimino pr. 7, LT-01003 arba elektroniniu paštu info@viasat.lt. Sutartis bus nutraukta po 30 dienų nuo prašymo gavimo datos.
PASTABA: Nutraukdamas sutartį nepasibaigus sutarties Minimaliam laikotarpiui, Klientas grąžina VIASAT suteiktos Lengvatos Įrangai dalį, proporcingą likusiam Minimaliam laikotarpui (sutarties punktas 10.2).

9. Ar VIASAT kortelė yra Kliento nuosavybė?

Ne. Po sutarties nutraukimo įranga lieka Kliento nuosavybė, o VIASAT kanalų atkodavimo kortelę būtina parsiųsti adresu: VIASAT, P.D. 145, Gedimino pr. 7, LT-01003.

10. Ar galima savarankiškai instaliuoti palydovinį komplektą?

Galima, tačiau VIASAT rekomenduoja naudotis profesionalų pagalba. Įrangos montavimo specialistą galima išsikviesti trumpuoju numeriu 1609 ir paspaudus 3 (trejetą). Darbų atlikimo kaina svyruoja nuo 43,44 € iki 86,89 € priklausomai nuo įrangos montavimo sudėtingumo. Įrangos įdiegimo kainą reikia iš anksto aptarti su specialistu. Atlikęs darbą, meistras Klientui išrašo garantinį lapelį, kuris suteikia vienerių metų garantiją įrangos montavimo darbams.

11. Ar galima naudotis VIASAT su neaprobuotais imtuvais?

Negalima.

12. Kur galima rasti VIASAT kanalų programą?

VIASAT kanalų programą galite rasti mūsų interneto svetainėje, taip pat ją skelbia daugelis dienraščių, TV programų žurnalų bei įvairios interneto svetainės.

13. Turiu naują HD imtuvą ir jis įsijungia lėčiau nei anksčiau turėtas SD imtuvas. Ką man daryti?

Jūsų naujajame  HD imtuve yra įdiegta daugybė modernių funkcijų, tarp jų ir energijos taupymo režimas. Ši funkcija padedanti tausoti aplinką įdiegta atsižvelgiant į ES normas. Kai šis režimas yra aktyvuotas, tuomet imtuvas lėčiau įsijungia – reikia laiko, kol užsikraus visos imtuvo funkcijos.

Norėdami, kad imtuvas įsijungtų greičiau, galite išjungti energijos taupymo režimą. Tai padaryti galite pasirinkę EPG -> „Nustatymai“ -> „Sistemos nustatymas“ -> „taupymo būsena“ -> IŠJUNGTAS.

Daugiau apie tai galite sužinoti savo imtuvo instrukcijoje. Jei turėsite papildomų klausimų, lauksime Jūsų skambučio Klientų aptranavimo centro telefonu (8~5) 236 3365.

14. Kaip elgtis iškilus ginčui dėl paslaugų?

Iškilus klausimams skambinkite į mūsų Klientų aptarnavimo liniją telefonu 85 2363365 arba atvykite į vieną iš mūsų atstovybių.  Mums svarbus kiekvienas klientas, todėl visas situacijas siekiame išspręsti taikiai. Galite kreiptis ir į valstybės institucijas. Ginčus su vartotojais nagrinėja Ryšių reguliavimo tarnyba, Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt.

Uždaryti

GAUKITE ASMENINĮ VIASAT PASIŪLYMĄ

Jei norite įsigyti VIASAT išskirtinėmis sąlygomis, palikite savo kontaktus ir mes Jums paskambinsime darbo dienomis per 24 val.