Apmokėjimo galimybės

Sąskaitos apmokėjimas

Labai svarbu yra padengti visą mokėtiną sumą, nes net ir kelių centų nepriemoka vertinama kaip sąskaitos neapmokėjimas. Laiku negavusi Jūsų mokėjimo, palydovinė sistema automatiškai išjungs Jums signalą.

  • Automatinis apmokėjimas – patogiausias apmokėjimo būdas. Užsisakykite e.sąskaitą banke arba prisijungę prie e.bankininkystės ir niekada nebesirūpinkite sąskaitų apmokėjimu. E.sąskaitos užsakymui būtinai naudokite KLIENTO NUMERĮ.
  • Mokėjimas pavedimu – atlikdami pavedimą skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ būtinai nurodykite NURODYMO NUMERĮ. Atkreipiame dėmesį, jog įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į VIASAT sąskaitą momento. Norint išvengti nesusipratimų, patariame mokėjimus atlikti likus 2-3 darbo dienoms iki nurodytos datos.
  • Savitarnos svetainė mano.viasat.lt – mokant per savitarnos svetainę būtina kiekvieną kartą jungtis iš naujo. JEIGU NAUDOSITE ANKSČIAU ATLIKTĄ MOKĖJIMĄ KAIP RUOŠINĮ, ĮMOKA PASIMES IR JOS ĮSKAITYMAS UŽTRUKS.
  • Paštas / Perlo terminalas - atlikdami mokėjimą skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ būtinai nurodykite NURODYMO NUMERĮ. Atkreipiame dėmesį, jog įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į VIASAT sąskaitą momento. Norint išvengti nesusipratimų, patariame mokėjimus atlikti likus 5 darbo dienoms iki nurodytos datos.

 

E. sąskaita

Pasirinkus e. sąskaitą su automatiniu apmokėjimu, Jūs sutaupysite savo laiką ir pinigus.

Užsisakius e. sąskaitą su automatiniu apmokėjimu už VIASAT teikiamas paslaugas, bankas kiekvieną mėnesį automatiškai perves VIASAT reikiamą pinigų sumą. Jums nebereikės vaikščioti į banką ir mokėti bankui pavedimo mokesčio* (nuo 0,43 € iki 0,87 €)
* - priklauso nuo banko taikomų įkainių.

Užsisakyti e. sąskaitą galite savo banko filiale arba prisijungę prie savo elektroninės bankininkystės. Dėl papildomos informacijos kreipkitės į savo banką arba skambinkite į VIASAT Klientų aptarnavimo liniją tel.: (8~5) 236 3365.

  • Elektroninės sąskaitos į e.bankininkystę yra įkeliamos kiekvieno mėnesio 10 dieną (+/- 2 d.d.).
  • Jei nekeitėte automatinio apmokėjimo nustatymų, nuskaitymas prasidės 2 dienos po e.sąskaitos įkėlimo į e.bankininkystę (10-15 mėnesio dieną) ir tęsis 3 dienas.
  • Pakeisti nuskaitymų dieną galite prisijungę prie savo e.bankininkystės arba banke.
  • Ar įvyko automatinis e.sąskaitos nuskaitymas?

Visą informaciją apie sąskaitas ir jų būseną galite matyti prisijungę prie savitarnos svetainės www.mano.viasat.lt . Ar įvyko automatinis e.sąskaitos nuskaitymas, galite patikrinti prisijungę prie savo e.bankininkystės. Jeigu sąskaitą apmokėjote, o automatinis apmokėjimas įvyko vėliau, Jūsų pinigai persikels į permoką ir padengs arba iš dalies padengs kito mėnesio sąskaitą.

  • Ar automatinio e.sąskaitos apmokėjimo būdu yra nuskaitomos skolos?

Taip, yra nuskaitoma einamojo mėnesio sąskaita ir skola, bet tik tuo atveju, jei Kliento sąskaitoje yra pakankamai lėšų bei nėra nustatytas per mažas limitas automatiniam apmokėjimui įvykdyti.

  • Papildomi nuskaitymai.

Jei nurodytomis dienomis sąskaitoje nebuvo lėšų ir nuskaitymas neįvyko – sąskaitos apmokėjimu turi pasirūpinti Klientas. VIASAT iš savo pusės negali inicijuoti popildomų nuskaitymų.

 

Apmokėjimas internetu

Apmokant sąskaitas internetu prašome nurodyti šiuos duomenis:

Gavėjas: Viasat AS 
Gavėjo sąskaita: LT67 7300 0100 0019 6827
Bankas: AB "Swedbank"
Įmokos kodas: pildyti nereikia
Gavėjo kodas: pildyti nereikia
Mokėjimo paskirtis: Nurodymo numeris

Artimiausiame banko filiale

Jums reikia nurodyti tuos pačius aukščiau minėtus duomenis.

Uždaryti

GAUKITE ASMENINĮ VIASAT PASIŪLYMĄ

Jei norite įsigyti VIASAT išskirtinėmis sąlygomis, palikite savo kontaktus ir mes Jums paskambinsime darbo dienomis per 24 val.